Add Memory | Add To Friends
bocaheath05 (profile) wrote,
on 6-27-2003 at 9:50pm
Music: background to Conair
Subject: Save me from all the anxiety

Today we went out for lunch. A chinese/japanese buffet. It was really good. My brother and I barely fought on the way there, and that is truly a miracle. We stopped at a super gigantic wal-mart on the way back and I got essential crap for camp (razors, shaving cream, shampoo, conditioner).

After we got back from wal-mart I kinda vegged and now that I think about it I wonder what i did for the 3 hours before I went to my grandma's.

YAY! It's the best part in Conair, where they are landing on Vegas Strip and Steve Buscemi is singing "He's got the whole world in his hands". Now they are gonna crash in the hotel.

At my grandma's we were fishing (I looooove to fish) and my brother kept n telling me that I was bad. I was sooooo close to smacking him, luckly I didn't. But later on when we were waiting for my mom to grab all her crap she brought over to work on the computer my brother whcked me 4 times with his fucking crutches! DAMN HIM!!

Tomorrow my room will be complete! Thank god I like it because my family and I have been fighting and I spend a lot of time in there. I love the blue and yellow and the quilt. HAHA no more green and pink and flowers!!
Read Comments


Username:
Password:
Anonymous:
Security:
CAPTCHA Image
Reload Image | Listen to it
Enter what you see (only needed for anonymous comments!)
Security Code:
Subject:
Reply: