The sun shines so brightly, yet I feel so alone in the dark...

 

friends | profile | guestbook


Sadness will overcome this world...

recent entries | past entries


:: 2005 6 March :: 1.30 pm

Who Hates Anonymous People? I do. Cuz they are immature when they argue an say stupid shit, but are to afraid to admit who they are. Whatever.

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 27 February :: 5.32 pm

WOOOOT!
SO my party was FLIPPEN AWESOME! *gets excited feeling in tummy* Yeah it was really awesome lets see ppl who showed up: My Katie Bear, Kevin Runyan, Monica, Autumn Silvers, Danielle Pinney, Amanda Maxwell, Kevin and Kelli Schuitman, Amanda Smith, Rob Shivley, Cassie Jenkins , some random Ryan guy, Danielles bf, and yeah i think that is it, but it was tons of fun, we talked, listen to music, ate, video taped ppl and that was VERY interesting, we all watched NEPOLEAN DYNAMITE, White Castle, and Saw, all good movies for really, saw it just, well, CREEPY! anywho i got flowers from my danielle and i felt loved, i LOVED THEM, and i got new pj pants from My katie bear :D:D and make up which is flippen awewsome, i got money from Amanda Maxwell, Rob gave me a card and supposivly an IOU coming *lmao* yeah anyways, so i totally felt loved at my party *woot go me* Me, Katie, N Autumn stayed up alll night long and watched everyone sleep, hehe yeah and took pics, lmao, and then that was at like 630 am, and then autumn fell asleep on us, so yeah me and katie stayed up, then everyone was gone and i was asleep for 30 mins, and my bro woke me up and was like lets get ready to go, we had to get Janets tanning bed, and kitchen tables and stuff so yeah we did that and now I'mhere and I'm flippen Tired GOSH!

Quotes that stuck to me: *Your a Flippen Idiot GOSH!*

*Well i'm tryin to do that impression of her, but i'm Humping you.*

*Your Sliding down my Mount Everest's*

*I love you*

*WOOOOOOOOO!!!*

*We should show this in 6th hour, we'd be the only one's laughing MWAHAHAHA*

*We must We must We must increase our bust for fear for fear our boobs will disappear the bigger the better the tighter the sweater we must we must we must increase our bust.*

*Heather is flippen awesome*

*Katie Is Loved*

* Me :OMG I have always wanted an I am loved Pin!! Rachael: A what pin?? Me: a I am loved Pin! Katie: awww!*

*why are you so sweaty? Because i was practicing. Practicing what? Dancing, (drinks drink)*

So I had fun I hope all who went did and thanks for goin!!!

I LOVE YOU! *Muah, Hugs*

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 26 February :: 9.55 am

Well Havent been able to get on here long enough to say anything so here is my chance, TODAY IS MY FUCKIN PARTY AND ITS GONNA ROCK YOUR DAMNED SOCKS RIGHT OFF YOUR DAMNED FEET!!! YEAH!!!!!!!!! haha not really but it will still rock cuz i'm hott and i'm gonna be there and you all love me cuz i'm awesome like that, :D!

anyways been babysittin every flippen day of this weekend and i had to stay the night there on thursday night that sucked cuz desere was being a lil brat so i had her up in a room like all night, but its ok cuz i'm mean like that to her and she deserved it! Yeah you dont want me as your babysitter *sly grin on face* hahah jk im only mean when the kid disrespects me so yeah, anywho uhhhhh I've pretty much given up on guys i'm just gonna wait and go to Tennessee and see what i can catch on the hook down there :D I'm so nice, but yeah so i guess that is all i have for now....OH WAIT there is this, I fuckin hate jack with a passion he didnt let us see jordyn cuz *he wanted to take her to a movie* you know what jack Fuck u and go suck a dick she coulda seen a movie anyother day but it had to be our day...grr to you.

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 20 February :: 7.07 pm

maan i was soo mad, i got the flu the day of my party so i had to cancel it :(:(:( anywho i'm better now and thats all that matters so my party is next weekend on saturday @ 5 pm so be there if i invited you last time that is hahahhaa byes

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 16 February :: 8.17 pm

Tomorrow is Heather's 18th bday but by the time you see this it will pry be today lol *hip hip hooray hip hip hooray!!!* *balloons go flyin in the air* ok i'm done. Byes.

1 ~*pplz who read my journal*~ | ~*Add something thats amazing*~


:: 2005 15 February :: 7.58 pm

well this weekend is my party and i cant wait :D:D *gets excited*
But there is something i been down about, do you ever get the feelin where you feel like everything has fallen into place and its like all gonna be ok again? well i got that, but then it seems like a day later that the damn bomb drops and i have to try and make it all better again. Like for example ive been seeing my mom and dad was up here, and found out janet and dad are gettin married and that is all awesome, but the bad thing is, i have to move to tennessee, at the end of the year, all the family is gonna be up here my lil sister, my mom, my friends, Everything. and now i have to be so far away where i cant even see them again. for a while anyways. well i think thats all i had to get that off my chest.
ttyl
Heather

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 10 February :: 6.15 pm

War In Soviet Union
~ Hitler wanted Living Space for Germany.
~He broke his pact with ________ and attacked The Soviet Union.
~In _____ Germany poured across the length of the Soviet boarder from the Baltic Sea to the Black sea.

~Three million _____ ______ soldiers were poorly equipped and not trained well.
~_________ Troops began rounding up large numbers of civilians.
~Soviet adopted a ________ earth policy; destroying everything useful to the enemies they retreated.

~Stalin asked ________ for help through the ______ ______ _______ but congress declined the request.

~American ____ didnít flow through until 1942.
~German armies ________ major cities deep inside the Soviet Union.
~Stalin wanted his _______ to launch attack on Western Europe to take pressure off the Soviet Unions red army by forcing _______ to divide his forces.

~The Red Army decided to make stand at __________ (industrial railroad center).

~In September 1942 the Germans began a campaign of ________ and ________ that lasted more than two months.

~In November Soviet Union took advantage of the harsh Russian weather and surrounded the German Army.

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 2 February :: 5.10 pm

funny card
Moneys short Times are hard, heres your fuckin christmas card:
It was the night b4 christmas and all throught the house everybody felt shitty,
even the mouse,
Mom at the whore house
dads smoking grass I'd just settled down for a nice piece of ass
When out on the lawn I heard such a clatter
I sprung from my piece to see what was the matter
out on the lawn i saw a big dick
i knew in a moment it must be saint nick,
He came down the chimmey like a bat out of hell
I knew in a moment the fucker had fell
he filled all our stockings with pretzels and beer
and a big rubber dick for my brother the queer
He rose up the chimmey with a thunderous fart
the son of a bitch blew my chimmey apart
He swore and he cursed as he rode out of sight piss on you all and have a hell of a good night!

Ha i thought it was funny. :D

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 29 January :: 3.55 pm

Well I got really bad new guys. I am moving to tennessee at the end of this school year. Yeah I know it sucks, I have been crying so much...*sighs* I'm sorry I'm gonna miss you all so much. My dad lost his job along with 60 other ppl, See...he works with the govt, as a railroader and gets paid over $2?.00 an hour, well we need that money bcause janet and becky and kristee and Dj are all moving in together which is awesome but i'm gonna miss you all so much. Literally. I love you so much. so my dad has to find new docs, a new house, everything. He is moving down there in 3 weeks :( This is just a great week, huh. so yeah we are being paid to move, up to $8,000 so yeah. I'm gonna miss my family so much. Esp jordyn...*cries* oh god...Well anyways, i guess that is all for now. LOVE YOU!

Jake, I love you so much.

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 26 January :: 4.15 pm

Well, Jack took jordyn away from my aunt, and we dont know where he took her *Jordyn is my lil sis by the way* So yeah I'm really scared for her and I dont know where she is, h took her 3 weeks ago. *cries* When i get a hold of his has, oh, its gonna go down, fucker, Fuck you Jack. I love and miss you Babygirl!
on another note havent talked to jake since saturday, :( makes me sad. I miss him a lot. ~*I Heart You Jake*~

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 22 January :: 11.51 pm
:: Mood: Happy

So I have a boyfriend, his name is Jake, and he is 17, We've known eachother since november but he asked me out 3 days ago, so yeah, I like him a lot :D He is coming to my birthday party, but we might see eachother next weekend, so that will be fun :) i guess ill ttyl byes!

Oh yeah by the way, my Bday party is gonna be
FEBRUARY 19TH so dont make plans for that day if i invited you lol alright well if you cant make it let me know so i can lower the number of ppl on my list cuz my dad dont want a lot of ppl and my house is kinda small its only a double wide...so yeah lol ttyl!

2 ~*pplz who read my journal*~ | ~*Add something thats amazing*~


:: 2005 18 January :: 6.52 am

Damn you Andy Booth your wasting our fuckin time, what is the point of this again?? grr to you! *gets pissed and throws things*

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 16 January :: 6.10 pm

List Of people invited to Heather's *18th* Birthday:

#1)My Katie Bear

#2)Joey *Leo* Domina

#3)Danielle Pinney

#4)Cj Fisk

#5)Jared Fisk

#6)Jake (Cjs cousin)

#7)Mike Osburn

#8)Autumn Silvers

#9)Amanda Smith

#10)Kelli Schuitman

#11)Ashley Price

#12)Kylie Mason

#13)Corey Kirkstra

#14)Chris Jouren (maybe)

#15)Kevin Schuitman

#16)Amanda Maxwell

#17)Stacy Cain

#18)Jen Scholten

#19)Justin McCune

#20)Tim Cerchia

It will be either the weekend of *February 11, Or the weekend of February 18th* I have to talk to my dad about it.

So if any of you have woohu and are on my list comment back and tell me whether you can make it or not and i'm gonna be makin invitations to send to you all so GIVE ME YOUR ADDRESSES!!!! ok? i have some of yours but not all! Or Ill just give it to you at school :)

Call me: 1-616-696-2032 and leave a message if I'm not here OKies? *Gets excited!* *Yay* haha ok I'm out!

Night Kids.
PS. Did I leave anyone out?!? If I did I'm terribly sorry, and if your really my friend you can go, haha.

12 ~*pplz who read my journal*~ | ~*Add something thats amazing*~


:: 2005 15 January :: 10.58 pm

I'm having that problem with my dad where he's having a hard time lettin me go, the whole *daddys little girl* thing, gosh, I'm gonna be 18 in one month and he just, gahhh i dont know, it just makes me so mad...what do i do, i tried talkin to him. HELP!

~*Add something thats amazing*~


:: 2005 13 January :: 5.48 pm

Take the quiz: "WHAT RELIGION BESTS SUITS YOU?"

Average Christian
You're not going to become a minister anytime soon, but you do your best to live your life in a Christian way. This means that although you probably don't attend church every Sunday, you do your best to follow the Ten Commandments, help the needy and generally be an all around good person. Who needs to follow the entire bible anyways? It was written ages ago, and Christ transmuted it by giving his life.

~*Add something thats amazing*~

Woohu.com | Random Journal