home | profile | guestbook


Afterall, We're just animals.

recent entries | past entries


godessalthena

:: 2018 27 April :: 7.09am

heading to Seattle this weekend to visit my best Frome I am so excited! last time I saw her we went to her best friends memorial at the state park it was very sad... this will be more fun!

we are going to explore whidby island! I've always wanted to go but never was able to. we are going with some mutual friends and their adorable twin daughters. I made some macarons which I need to ship off today, but the extras I'm bringing with (not that we need more sugar she went crazy getting me candyyyyyy)

my sweetie got a 2018 wrx, I have driven it once and I'm really jealous but..... I love my 35 mpg way more than his however many horses haha

maybe I'm too much if a grandma but being a passenger is scary. especially in the back seat.

1 Shot | Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 23 April :: 11.46pm

all I really need right this moment is an encouraging word or a friendly face.

I just want someone to see me.

I feel so utterly and totally invisible.

Point and Shoot


jedibumblebee

:: 2018 20 April :: 10.35pm
:: Music: Say Amen- Panic! at the Disco

And every morning when I wake up/ I wanna be who I couldn't say I'd ever been/ But it's so much more than I ever was/ If every night I go to sleep knowing
Been traveling in packs that I can't carry anymore
Been waiting for somebody else to carry me
There's nothing else there for me at my door
All the people I know aren't who they used to be
And if I try to change my life one more day
There would be nobody else to save
And I can't change into a person I don't wanna be, so
Oh, it's Saturday night, yeah
I pray for the wicked on the weekend
Mama, can I get another amen?
Oh oh oh oh oh
Oh, it's Saturday night, yeah
Swear to God, I ain't ever gonna repent
Mama, can I get another amen?
Oh oh oh oh oh
Oh, it's Saturday night, yeah
And every morning when I wake up
I wanna be who I couldn't say I'd ever been
But it's so much more than I ever was
If every night I go to sleep knowing
That I gave everything that I had to give
Then it's all I could've asked for
I've been standing up beside everything I've ever said, but
Oh, it's Saturday night, yeah
I pray for the wicked on the weekend
Mama, can I get another amen?
Oh oh oh oh oh
Oh, it's Saturday night, yeah
Swear to God, I ain't ever gonna repent
Mama, can I get another amen?
Oh oh oh oh oh
Oh, it's Saturday night, yeah
If I had one more day to wish
If I had one more day
To be better than I could have ever been
If I had one more day to wish
If I had one more day
I could be better, but, baby
Oh, it's Saturday night, yeah
I pray for the wicked on the weekend
Mama, can I get another amen?
Oh oh oh oh oh
Oh, it's Saturday night, yeah
Swear to God, I ain't ever gonna repent
Mama, can I get another amen?

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 14 April :: 9.00am

this birthday has been shit.

I want this to be my last birthday.

there isn't anything in the world worth this much pain.

1 Shot | Point and Shoot


jedibumblebee

:: 2018 12 April :: 10.04am
:: Music: Robert DeLong feat. K. Flay- Favorite Color is Blue

I'm thinking of changing my name, thinking of wrecking a home/ 'Cause loving and hating are one and the same/ And I'm feeling like everyone's feeling alone
Locked up, naked with socks
I'm watching the phone ring.
It's making me angry.
It's making me mad.
Maxed out, minimum wage
My brain is a time bomb.
I'm saying goodbye, mom,
I'll see you again.
Striking a pose.
Smiling in photos without any reason
With people that I'll never know.
I'm out of control, live in a fictional prose.
I took an oath, it's killing me though
'Cause I don't believe in the things that I do.
And now my favorite color is blue.
And now my favorite color is blue.
And now my favorite
Roped up, rot in a cage
I'm having a breakdown.
Drinking at a playground, tequila for one
Too short, walk in the streets, I'm hating my haircut.
You say that you're here, but
You live on the Sun.
Burning a kite
I'm at a funeral, nothing unusual
Baby, I do what I like
Looking to fight, smoking a blunt and a pipe
Taking a bite, worm in the apple
I knew it would happen, 'cause honey the vermin survive.
Swerve to the side, been driving all night.
I'm thinking of changing my name, thinking of wrecking a home
'Cause loving and hating are one and the same
And I'm feeling like everyone's feeling alone.
I'm just looking for something to soften the blow.
A second inside of the truth
I don't see light 'cause
Now my favorite color is blue.

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 6 April :: 11.58am

Easter dinner was delicious I will post photos soon...

So glad it's Friday, I wish the weekend would last forever... I need a permanent vacation

4 Shots | Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 30 March :: 4.11pm

Everything is ok

Point and Shoot


jedibumblebee

:: 2018 29 March :: 10.19pm
:: Mood: nostalgic
:: Music: Fall Out Boy- Wilson

Woke up on the wrong side of the paradise/ So when I say I'm sorry I'm late I wasn't showing up at all/ I really mean I didn't plan on showing up at all
I was I was I was
Gonna say something that would solve all our problems
But then I got drunk and I forgot what I was talking about
I forgot what I was talking about
Don't you, don't you, don't you know
There's nothing more cruel than to be loved by everybody
There's nothing more cruel than to be loved by everybody but you
Than to be loved by everybody but you, but you

If I can get my shit together
I'm gonna run away and never see any of you again
Never see any of you again

I hope the roof flies off and I get blown out into space
I always make such expensive mistakes
I know it's just a number but you're the 8th wonder
I'll stop wearing black when they make a darker color
I'll stop wearing black when they make a darker color

Woke up on the wrong side of the paradise
So when I say I'm sorry I'm late I wasn't showing up at all
I really mean I didn't plan on showing up at all
Don't you, don't you, don't you know
I hate all my friends, I miss the days when I pretended
I hate all my friends, I miss the days when I pretended with you
I miss the days when I pretended with you, with you

If I can get my shit together
I'm gonna run away and never see any of you again
Never see any of you again

I hope the roof flies off and I get blown out into space
I always make such expensive mistakes
I know it's just a number but you're the 8th wonder
I'll stop wearing black when they make a darker color
I'll stop wearing black when they make a darker color
I'll stop wearing black when they make a darker color

If we hadn't done this thing, I think I'd be a medicine man
So I could get high on my own supply whenever I can
I became such a strange shape, such a strange shape from trying to fit in
Yeah, I became such a strange shape, such a strange shape

I hope the roof flies off and I get blown out into space
I always make such expensive mistakes
I know it's just a number but you're the 8th wonder
I'll stop wearing black when they make a darker color
I'll stop wearing black when they make a darker color

4 Shots | Point and Shoot


spud

:: 2018 24 March :: 2.39pm

I TALKED AT PEOPLE AND IT WAS SORTA FUNNY

3 Shots | Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 23 March :: 7.10pm

I fucking LOVE Easter because my mom always makes my favorite dish: minty potatoes.

I know it sounds weird, but imagine small red potatoes with the center peel taken out of the skin, then cook until soft and mix with a metric fuck ton of fresh garlic and fresh mint and hella butter. It's all my favorite things in one dish plus mint! And then you put all the salt on. It's heaven.

This year is a special Easter because it also is my very special friend Jay's birthday! Turning the big 24! So proud of you man! Keep fighting the good fight and keep a stiff upper lip! Pip pip cheerio hip hip huzzah!

1 Shot | Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 23 March :: 7.19am

To the fuck head using a pneumatic machine at 7am:

FUCK YOU SOME PEOPLE SLEEP IN THE FUCKING MORNING THERE IS NO SHOW WHATEVER IT IS YOU ARE DOING CAN WAIT 1 MOTHER LOVING HOUR >:(

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 21 March :: 9.51pm

love is this thing I've been chasing ever since my childhood. I keep putting my heart into people, imagining that one of them will put me as number one, put me on a pedestal and let me still be independent.

I have been asking for space, but also suffocating attention. My childhood was taken from me, and my emotions are all fucked up. But I finally had this moment of clarity...

Maybe my second relationship would have worked out if I had just stayed in college. If I had valued that stupid worthless piece of paper over my dillusional image of what love is.

Love isn't noble or pure, just or heavenly. I haven't really believed in it for a long time, but it's still something I crave. I my relationship I can feel the same feelings that love is in my heart, and I suppose it is still love... My mind just warps it into this cynical and painful experience where nothing is ever good enough.

I'm never good enough
They never read my mind well enough
I cant even read my mind well enough to know what I need or want

I just want to feel important to you. But first I need to feel important to myself.

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 21 March :: 9.03pm

Ate two medicated cookies before my drive home from work,they hit me maybe half an hour after I got home, I fell into a hole.

Edibles are always too much for me. I don't know why, maybe I just underestimate their power... Maybe they just hate me.

Maybe I just got some that were really strong, the distillate didn't blend into the icing well so it turned out really random, some are weak and some will make you get lost in a hole!

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 19 March :: 10.00pm

soon my work raise will hit

If they offer OT I'm taking it as much as that place removes my soul and consumes it while I watch in terror I really need to get serious about making some cash

FUCKING 1%ERS CAN KISS MY ASS

Point and Shoot


godessalthena

:: 2018 16 March :: 10.12pm

If I ever start balding I'm going to shave my head and have a giant eyeball tattooed on the back of my head and make it so it follows you everywhere you go

2 Shots | Point and Shoot

Woohu.com | Random Journal